اخذ ویزای توریستی

  • ۰
  • ۰

اطلاعات مهم برای متقاضیان

وی اف اس گلوبال یک شرکت تجاری است که در مشارکت با دفتر ویزا و مهاجرت انگلستان در سفارت بریتانیا واقع در تهران، ایران برای ارائه خدمات غیر قضایی پذیرش و پردازش درخواست های ویزا همکاری می کند.

تصمیم گیری در مورد صدور یا رد کردن ویزا و زمان پردازش یک درخواست ویزا حق انحصاری دفتر ویزا و مهاجرت انگلستان در سفارت بریتانیا واقع در تهران، ایران است. وی اف اس گلوبال نقش و یا تأثیری در نتیجه درخواست ویزا ندارد و هیچ گونه مشاوره ارزیابی مربوط به ویزا به متقاضیان ارائه نمی دهد.

وی اف اس گلوبال فقط مجاز به ارائه خدمات پشتیبانی اداری از جمله جمع آوری درخواست های ویزا و پس دادن پاسپورت ها در نامه های مهر و موم شده به متقاضیان است.

وی اف اس گلوبال هیچ گونه وابستگی به هر نوع نهادی (مثلاً شرکت های مسافرتی، ادارات تایپ و تکثیر، آژانس های رزرو پرواز و بیمه های مسافرتی) در ایران برای ارائه هرگونه مشاوره مربوط به ویزا یا خدمات به متقاضیان ندارد. وی اف اس گلوبال در قبال متقاضیانی که در رابطه با ویزا از هرگونه نهادی مشاوره و خدمات دریافت می کنند و یا در قبال هزینه های پرداخت شده به نهاد های مرتبط با این موارد مسئولیتی نمی پذیرد.

لطفاً مطمئن شوید که توسط کارکنان مرکز درخواست ویزا (VAC) واقع در داخل محوطه VAC خدمات دریافت می کنید. کارکنان ما اکیداً در این مورد راهنمایی شده اند که شما را به هر گونه نهاد، شرکت های مسافرتی یا ادارات تایپ و تکثیر دیگری ارجاع ندهند.

کارکنان ما به راحتی از طریق یونیفرم رسمی وی اف اس گلوبال/مدال های شناسایی/برچسب های اسم قابل شناسایی هستند.

...

  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • Zhoopin Sha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی