اخذ ویزای توریستی

  • ۰
  • ۰

صربستان با چشم‌اندارهای طبیعی و دست نخورده خود، بدون شک یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است که آنگونه که باید توسط گردشگران شناخته نشده است. در ادامه با زرین نما و سفر به صربستان همراه باشید تا با این کشور اروپایی و راهنمای سفر به آن آشنا شوید.

راهنمای سفر به صربستان بدون ویزا

صربستان که با نام رسمی جمهوری صربستان شناخته می‌شود، کشوری محصور در خشکی است که با هیچ دریا و یا اقیانوسی در ارتباط نیست. این کشور که در جنوب شرقی اروپا واقع شده است، از شمال با کشور مجارستان، از شرق با رومانی و بلغارستان، از جنوب با جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو و از غرب نیز با کشورهای کرواسی و بوسنی هرزگوین همسایه است. صربستان از نظر جغرافیایی در یکی از راه‌های بین‌المللی اصلی قرار گرفته و مرکز و غرب اروپا را به کشورهای یونان، ترکیه، قاره آسیا، آفریقا و منطقه خاورمیانه پیوند می‌دهد. لازم به ذکر است که صربستان به عنوان یکی از جمهوری‌های سه‌گانه، همراه با کرواسی و اسلوونی، پادشاهی یوگسلاوی را تشکیل می‌داد که این حکومت تا سال ۱۹۴۵ ادامه داشت.

مقامات این کشور به تازگی اعلام کردند که سفر به صربستان برای ایرانیان بدون ویزا امکان‌پذیر می‌باشد. به همین دلیل نیز این کشور می‌تواند تبدیل به مقصد جدید سفرهای خارجی ایرانیان شود.

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • Zhoopin Sha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی