اخذ ویزای توریستی

  • ۰
  • ۰

اطلاعات تور ژاپن

یکی از تاپ ترین اهداف سفر ای که در سفر به ژاپن باید از آن نظر ادراک کنید، افراس های آب گرم نامدار آن است. این کشور در پریشان چیزی بندها ۳۰۰۰ مبدا ی آب گرم دارد اما ۹ تا از آن ها بسیار نامدار تر از بقیه هستند و گردشگران به ابصار آن ها می منوال و حجت آن هم دمای بسیار بالای آن ها و نیز طبیعت های خاصی است که دارند و به ۹ جهنم بپو آواز پیدا کرده اند. این ۹ جای جهنمی در شهر بپو ژاپن ثبوت دارند. جمیل اید که با این ۹ جا یار شناسا شوید. در ادامه در مطلب جاذبه های گردشگری ژاپن در مورد جذاب ترین جاذبه های گردشگری کشور ژاپن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دریای جهنمی در نو و قدیم اتفاق یک آبی زیبای کبالتی است که حدود هزارآوا سال قبل به هستی و عدم آمده است و اگر یک تخم مرغ داخل آن بیندازید می بینید که بس زود در آب می پزد! این یم زهاب یک جای عالی در شهر بپو ژاپن درخصوص آن باند از توریست هایی است که عارف دارند طعم دوزخ ضلالت را بچشند!

جهنم دومی که قصد معرفی آن را به شما داریم حتی از اولی هم داغ تر است و اسم سرد شیرین و تری هم دارد! این ورژن از جهنم! آب سوار های گلی پیدایش می کند و می گویند که به ذهن تشابه علاوه با سرهای کچل اسم آن را این گذاشته اند! در هر حال اسم آن هر چه که هست در بین پاره ای از توریست ها ملاحت زیادی دارد، اگر شما هم به شهر بپو ژاپن سفر کردید و مانوس داشتید تا این مکان را ببینید حتما با چند هسته و بر لوبیا راجع به حساب دور کردن ارواح جهنمی این مکان ببرید! (ژاپنی ها وثوق دارند که لوبیا ارواح دیو را دور می کند!)

اگر ترکیب حیوانات خودی داشتنی و دوزخ ضلالت را مالوف دارید، این جا جایی است که باید بروید، یک ترکیب فوق العاده از دوزخ ضلالت و حیوانات! گلی که در این منطقه حیات دارد متجاوز کلام می شود که مثل به قله های کوهستانی است چون وضعیت تیز دارد و به همین حفظه است که این اسم به آن داده شده است. همین که از این گمراهی وارسته شدید، حتما به اسب آبی ای که در باغ وحش نزدیک این منطقه است یک گزر مزد بدهید!

ماهیتابه ی جهنمی چه اسم عجیبی! این ورژن از مکان های جهنمی در شهر بپو ژاپن در وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق ۶ برم با رنگ های یکسان است و از ۸ دوزخ ضلالت دیگر کمی خنک تر است و یکی دیگر از ۹ اسفل السافلین دیدنی در ژاپن است.

یکی عقبی از اسم های این مکان کوه ربانی جهنمی است که با بود ۱۰۰ کروکودیلی که در آن جاست اصلا نمی توانید خوب بگیریدشان! این سلسبیل ی آب گرم جهنمی پر از نمک است و بخارهایی که از آن به هوا افراشته می شود به مقدار ای اضافه است که می تهیه استعداد آن را به وسیله های دمه دود تف کهنه و جدید تشبیه کرد! فقط بسی نزدیک نشوید و کروکودیل ها را عبوس نکنید در غیر این بشره باید خودتان را از فزع لای دندان های تیز آن ها خارج بیاورید. توریست های این جهنم را دو قلو می دانند! هم جهنمی از آب های آتشی و هم جهنمی از کروکودیل های خطرناک.

اگر تا فعلاً باغ های ژاپنی را باصره باشید، بعد از ابتدایی سیر به این دوزخ ضلالت دقیقا یاد این باغ ها می افتید. آب های این جهنم زمردی رنگ است و بخارهایی که از آن به هوا بلند می شود فضا را در مه عجیبی فرو می برد.

این یکی در پیشامد یک منشا سوراخ ریز ی آب گرم است که هر ۳۰ دقیقه یکبار جوش آمدن می کند، با این حال شماری جان نثار وقت ها در روز هر ۱۰ نکته لحظه یکبار جوشیدن می کند. آب های این گمراهی به داغ و آتشین است و پر از سولفور، پس عقب بایستید و از بوی تخم مرغ کاردان ی آن لذت ببرید! پاره ای وقت ها فراز آب این ناحیه به ۱۶۰ فوت می رسد.

بهترین راه منتظم شدن برای دخول به این گمراهی در شهر بپو ژاپن این است که اول انگشت های پایتان را در آن ببرید تا ببینید که اصلا تاب و آن را دارید یا نه! اگر اسکان بود تا از بین این ۹ دوزخ ضلالت در بپو از یکی از آن ها نظر ادراک کنید، میزان تعدید ی هشتم باید انتخابتان آرزو بادا چون هم آب و هم بخارهایی که از آن به هوا اهتزاز می شود به رنگ خون است.

هر کسی گروش نمی کند که این ثمر ی اسفل السافلین هم نیستی داشته باشد ولی دارد. بخارها از ایالت ثعبان به هوا بلند می شود و رنگ این آبگیر به طور نهادین به رنگ طلایی است. اگر جزیل فکر می کنید که آدم شجاعی هستید، دست هایتان را در آن بشورید تا درخصوص اول از شستشو دست بترسید!

بپو در پیشامد یک شهر کوچک در آبخست کیوشو ژاپن است که زیادترین نوا آوازه آن به حفظه همین منشا سوراخ ریز ی آب گرم است و بیشترین قدر آب جای های آب گرم را هم دارد.

  • ۹۶/۱۲/۲۱
  • Zhoopin Sha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی